fam-olsson

Direktlänk till inlägg 1 juli 2012

Dags att skriva lite...

Av Sari Olsson - 1 juli 2012 10:17

Jag har blivit ombedd av ganska många att börja skriva/blogga om våran familj,så jag lovar att göra ett försök...;-)För det första vill jag tacka Ruth som har hjälpt till att få till min header så fin och min svärmor Carina för att hon sparkat mig i baken för att komma igång. TACK!!Detta kan ju faktiskt bli mitt andningshål...Just nu sitter jag och laddar lite grann för vi ska gå på dop och jag ska sjunga. Min brorsdotter lilla Maja ska döpas och de undrade om jag ville sjunga ,vilken ära!!Sitter även och kollar på när lilleman sitter på golvet och leker...snart så kommer han att få fart på sina ben tror jag,han har inte kommit på riktigt hur man kryper...Som sagt jag återkommer med fler inlägg...Hoppas att ni alla får en bra söndag!!

 
 
Corina

Corina

1 juli 2012 10:30

En spännande tid när barnen utvecklas, det går i rasande fart ! Den största lyckan man kan ha att vara med om här i livet :) Ser fram emot ditt skrivande även om jag kan vara dålig på att besöka emellanåt......kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
lillisl

lillisl

1 juli 2012 11:02

Så kul att du börjar att blogga.
Lycka till på dopet med din sång,jag har ju hört dig sjunga och du har en jättevacker röst
Ha en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

1 juli 2012 11:18

Va kul att du oxå"kommit ut"...kommer o.följa dej o.din familj.Själv är jag ingen bloggare men följer gärna o.kommenterar
Lycka till idag på dopet.Kommer säkert att bli fint:)

 
annemon

annemon

1 juli 2012 13:57

Hej har länkat in från Cinas blogg Villen ära att få sjunga på dopet önskar dig lycka till.Fina bilder på er alla och lycka till med bloggandet.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

1 juli 2012 15:14

Carina visar så många fina foton av barnen på sin blogg, nu kan du själv också göra det. Grattis till ditt första inlägg, roligt att du har kommit igång, det tar sin lilla tid att lära sig alla funktioner, men där har du en stor hjälp av Carina. Vill minnas att du bloggade på en annan bloggplats förut.
Skall bli så roligt att få följa dina barn och din familj. Ser framemot kommande inlägg.
Det är en ära att få sjunga i kyrkan, vilken akustik, vet att du har en fin sångröst och barndop är något speciellt och vackert, vilken låt skall du sjunga ?
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Carina

Carina

1 juli 2012 16:18

Bra att du kommit igång att skriva.
Detta kommer du gilla sedan när du har lärt dig hur det funkar!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

1 juli 2012 20:52

Välkommen i gänget!
Kul att få läsa om dej och din fina familj.

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anki

2 juli 2012 17:08

Äntligen Sari, äntligen!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sari Olsson - 8 december 2012 00:17


Ja ni då har fredagen just passerat och det har hunnit bli lördag..Förstå att det är jul om lite drygt 2 veckor... Det går fort i vilda western.. Hela denna hösten har gått så fort!! Veckan som har varit har bestått i julmusik!!! Vi har 2 komman...

Av Sari Olsson - 16 november 2012 14:47

Jösses det går så otroligt fort! Veckorna bara swischar iväg och vips är det jul igen! Jag tycker ju om den, lite mys med tända stjärnor i fönstrena,gran och lite tomtar här och där till mannens förtret. I år vet jag inte hur vi ska göra då vi kommer...

Av Sari Olsson - 14 november 2012 23:08


Ja nu så är även denna dag till ända..Igår var vi och grattade min underbara syster som fyllde år!!Natten var väl så där med en liten kille som sov oroligt. Nåväl han sover mellan varven...;-)Idag har jag inte gjort så jättemycket men tvättat, lagat ...

Av Sari Olsson - 12 november 2012 10:15

Denna måndag började nästan som förra måndagen.. Förra veckan jobbade Patrik mellan 06-15 och då går vi ju inte upp tillsammans. Jag hade ställt klockan på 06.30 för vi behöver rätt lång tid på morgonen. Jag vaknade av att de surrade under min h...

Av Sari Olsson - 11 november 2012 19:49

Dåså då har ännu en vecka nått sitt slut. Just nu sitter jag i ett tyst ( eller småsnarkande barn) mörkt vardagsrum och plitar ner några rader från telefonen. Idag är det ju Fars dag och här hemma firar vi inte som många andra kanske gör men San...

Ovido - Quiz & Flashcards