fam-olsson

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Sari Olsson - 3 juli 2012 21:02

Ja idag har det varit en helt vanlig tisdag...Och vad har hänt idag då? Inte så mycket faktistkt..


Vi  gick till dagis med Sanna och konstaterade att det är hennes näst sista dag på detta fantastiska dagis,sen ska hon börja 6-årsverksamheten till hösten.

På dagen tog jag och svägerska Therese barnen på en promenad och sen kom min svåger Bertil min brorsdotter och sambo på fika i paviljongen som vi har på gården. Mycket trevligt tycker jag att det var,jag lämnade över Majas doppresent som jag pinsamt nog glömde mitt i villervallan i söndags.


När Patrik kom hem från jobbet så gick han och Sanna till lekparken innan vi skulle till brorsans grabb och käka och planera lite sommaraktiviteter...=)

Det blir nog Furuvik den 4 augusti...Så vi får hoppas att vädret är okej iaf...=)


Nu på kvällen har jag varit duktig och tvättat vagnen som inte var så ren kan man säga...


God natt på er!!

Skapa flashcards