fam-olsson

Direktlänk till inlägg 5 juli 2012

Ett inlägg försvann...

Av Sari Olsson - 5 juli 2012 22:17

Ja idag på eftermiddagen så satt jag i vår paviljong och bloggade från telefonen och sen när jag skulle lägga ut det så försvann det =(

Har inte riktigt lärt mig alla finesser här på bloggplatsen men jag SKA lära mig,annars har jag min personliga support Carina (svärmor/farmor) hihi...


Jag hade tänkt lägga ut en liten filmsnutt på vår lillkille som har börjat krypa men det ville sig inte det heller,så det får jag göra i morgon.


Nu har äntligen årets festligaste helg börjat..POWER MEET i Västerås..I morgon kväll ska jag tillsammans med större delen av kören VENI VIDI CANTI sjunga vid Drive-in-vigslarna. Detta håller på mellan 19-22 och det är rekordmånga par som anmält intresset för det , tror det var 56 par och 10 dop ska också göras.

Nej nu ska jag ha lite egentid,slösurfa och kolla lite på TV.


I morgon öppnar "Vandrarhem Olsson"....mer om det i morgon..=)


Tjillevippen

 
 
lillisl

lillisl

6 juli 2012 06:24

Vad kul der ska bli att få se en filmsnutt på lillkillen.
Så kul att få sjunga på dessa bröllop, hoppas att vädret håller sig när dom ordnar så mycket
Ha det bäst
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se:

 
Carina

Carina

6 juli 2012 08:09

Har du laddat upp filmen till bloggplatsen så ska det inte vara något problem.
Filmen jag fick är det inget ljud på så jag vill inte lägga upp den.

Krama barnen så höres vi.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

6 juli 2012 23:32

Jag har testat olika bloggar, men tror att den vi nu har är den som är bäst och enklast, så du lär dig snart skall du se. Har lillponken blivit så stor så han kryper, vad det har gått snabbt. Snart så drar han sig upp där han anser att det är lämpligt, då börjar intensivpassningen hehe.
Så du skall även sjunga på Drive in vigslarna, säkert många fina brudpar.
Regn hela dagen här och det fortsätter med riktiga störtskurar, är livrädd att det blir åska för det är varmt ute 20 grader trotts att det är midnatt och 25 inne, det blir en tuff natt. Hoppas ni får en fin helg med sol !
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

7 juli 2012 15:48

Jag hoppas att det gick bra med sången och vigslarna igår.Kul att få vara delaktig på såna evenemang.
Att lillkillen redan är så stor att han kryper,det är ju inte längesen han var ett litet knyte på ett par månader.
Önskar dej och din familj en fin lördagskväll!

http://violett.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

7 juli 2012 22:57

Trevlig att få delta med sång en sådan afton med så många brudpar och dop.Ska bli kul att se lille Frans i krypartagen.Du lär dig fort det är inte så svårt.
God natt.

http://annemon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sari Olsson - 8 december 2012 00:17


Ja ni då har fredagen just passerat och det har hunnit bli lördag..Förstå att det är jul om lite drygt 2 veckor... Det går fort i vilda western.. Hela denna hösten har gått så fort!! Veckan som har varit har bestått i julmusik!!! Vi har 2 komman...

Av Sari Olsson - 16 november 2012 14:47

Jösses det går så otroligt fort! Veckorna bara swischar iväg och vips är det jul igen! Jag tycker ju om den, lite mys med tända stjärnor i fönstrena,gran och lite tomtar här och där till mannens förtret. I år vet jag inte hur vi ska göra då vi kommer...

Av Sari Olsson - 14 november 2012 23:08


Ja nu så är även denna dag till ända..Igår var vi och grattade min underbara syster som fyllde år!!Natten var väl så där med en liten kille som sov oroligt. Nåväl han sover mellan varven...;-)Idag har jag inte gjort så jättemycket men tvättat, lagat ...

Av Sari Olsson - 12 november 2012 10:15

Denna måndag började nästan som förra måndagen.. Förra veckan jobbade Patrik mellan 06-15 och då går vi ju inte upp tillsammans. Jag hade ställt klockan på 06.30 för vi behöver rätt lång tid på morgonen. Jag vaknade av att de surrade under min h...

Av Sari Olsson - 11 november 2012 19:49

Dåså då har ännu en vecka nått sitt slut. Just nu sitter jag i ett tyst ( eller småsnarkande barn) mörkt vardagsrum och plitar ner några rader från telefonen. Idag är det ju Fars dag och här hemma firar vi inte som många andra kanske gör men San...

Skapa flashcards