fam-olsson

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Sari Olsson - 11 juli 2012 23:08

Och då menar jag glassen piggelin,den fick göra min kväll efter att alla mina hjärtan gått och lagt sig.


Som Ruth skrev i en kommentar till mig " det är ofint att sitta vid datorn"...Ja jag har ju inte kunnat vara så mycket här. Våra bästa vänner från Umeå har varit hos oss i 5 dagar. Jösses vad tyst och tomt det är nu!! Saknar Er redan fam Lindberg/Hultgren...Men vi ses snart igen...=)


I fredags så var jag ner och sjöng på Power Meet (Drive-in-vigslarna). Det var helt fantastiskt att få vara delaktig,som alltid. Under en av våra pauser så ville ett par att vi skulle sjunga för de när de skulle vigas så vi samlades snabbt runt deras bil och sjömg "Goin' to the Chapel"...

http://www.youtube.com/watch?v=ZAZaEfAD8WQ
 

Jag hoppas att ni ser nåt och hör nåt av vad vi sjömg iaf...=)


Idag har jag och barnen varit hos farmor och farfar och hälsat på. Det var länge sedan vi träffade de och så klart att de fick bullfika...=)

Nej nu ska jag hoppa i säng...LOVAR!!! att återkomma i morgon...


Tuddeluuu <3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards