fam-olsson

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Sari Olsson - 16 juli 2012 22:38

Idag skulle min/vår mamma ha fyllt 72 år..så jag tänder ljus för henne eftersom hon inte finns kvar i livet..Saknar henne. Kom på mig själv då vi fick våra fina barn med att vilja ringa och berätta för henne,har oxå kommit på mig själv med att börja skriva julkort...Men nånstans så vet hon att vi har det bra och att vi har fått våra barn,trots att dottern inte heter Maria,Theresa som hon ville att flickebarn skulle heta..=)


Ja vi har haft det bra i helgen och tyvärr har jag inte hunnit och glömt bort att skriva oxå. Fredagen grillade vi här hemma i paviljongen och på lördagen tog jag och Patrik barnen och åkte till vårat paradis,Mellansundet där vi har vår husvagn uppställd. Det är  verkligen en lisa för själen att vara där. Alla måsten bara blåser bort liksom..Lördagen tillbringades med våra goda vänner Madde och Mange och Bella (deras dotter) och deras vänner. Vi grillade och käkade mat tillsammans innan regnet var ett faktum.

Innan vi åkte ut till husvagnen så var vi förbi svärmor och svärfar. De ska lägga in gurka åt oss...Mumsfillibaba,,,=)

Igår var det söndag...mm...jaa alltså en vanlig söndag hände inte så mycket..=)


Idag måndag har vi varit ute från kl.11 - 18.30...solen har visat sig näst intill hela dagen...=)

Tudeluu......  



Skapa flashcards