fam-olsson

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Sari Olsson - 17 juli 2012 21:03

Då vill jag tacka min kära svärmor för hjälpen med videosnutten..
Det är fullt ös nu kan jag säga sen han börjat krypa,men det hör till.


Nu har jag just tittat (slötittat) på Allsång på Skansen. Jag måste nog säga att det var bättre förr.. På Lasse Berghagens tid...;-)


Ha en fortsatt trevlig kväll!! Igen...
Ps. Tänkte dela med mig av en vad jag tycker är en fantastisk bild.. Tagen kvällen före midsommarafton ute i Mellansundet..;-)

Av Sari Olsson - 17 juli 2012 19:39

Nu kommer lilla filmsnutten då våran lilla kille kryper för fösta gången.


 Kanske lite dålig kvalite men ni ser iallafall att han tar sig fram åt.

Jag och min familj önskar er en fortsatt fin tisdagskväll.


Av Sari Olsson - 17 juli 2012 11:22

Våra vackra rosor och en bild från hamnen..

Ovido - Quiz & Flashcards