fam-olsson

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Sari Olsson - 22 juli 2012 23:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sari Olsson - 22 juli 2012 23:50

Var uppe i ottan med Lilleman som vaknade 06. Han tycker att han har sovit klart vid den tiden ;-)
Patrik och Sanna sov till 08-tiden.. Då gick jag och liten och sov igen och vaknade till dukat frukostbord. Tack älskling!!

Ja idag så skulle Sanna på kalas mellan 11-13 och så skulle Lilleman bli hämtad av farmor och farfar för en utflykt under dagen. Packade i ordning en väska och så åkte de.
Vi slöt upp när vi hämtat fröken på kalaset.. Och vilket paradis vi var till... Ja det finns vårat och så finns det detta. Det är min svärfars systers sommarställe och jag ställde mig och tog kort från altanen på vyn utanför.. Och det ska jag säga.. Den skulle man inte må dåligt av att vakna till på morgnarna...;-) lägger upp en bild så ni får se.
Ikväll har jag övat lite inför det bröllop jag ska sjunga på om ett par veckor.. Det blir nog bra när jag har övat...;-)

Tack och hej för nu

Skapa flashcards