fam-olsson

Direktlänk till inlägg 27 juli 2012

Äntligen fredag...

Av Sari Olsson - 27 juli 2012 18:03

Så nu är vi i vårat paradis. Här njuter jag av lugnet. Har varit rätt rörigt ett tag.
Jag har hört att folk har pratat med mig men inte uppfattat vad de säger. Levt som i en bubbla nästan.. Så blir jag om/när det är mycket omkring mig.


Så igår tog jag barnen och åkte till våra vänner. Vi sov kvar där så barnen fick leka lite och vi vuxna fick prata och spela kort. Ooh jösses vad det var trevligt!! Tack Åsa,Emelie och Linda!!


På återskrivande...


 
 
Cina

Cina

27 juli 2012 18:11

Skönt att du kommit till insikt att det är dags att varva ner ;)
Och snart har ni semester oxå, då får ni slappa o vara ute i paradiset.
Måste ju säga att Åsa och Görans pool är enastående.
Oj nu vill jag bada ännu mera, vad jag längtar till havet.
Vi ses imorgon.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anna Ricatti

27 juli 2012 18:46

Ta hand om dig, ibland behöver man bara vara, både med och utan barn. Kram

 
Ingen bild

Karin

27 juli 2012 21:03

Ja där i Mellansundet har ni verkligen ett paradis...ta det nu lugnt o varva ner,glöm inte att andas oxå/kram Karin

 
Ingen bild

Åsa

28 juli 2012 01:12

Det var såååå roligt att ha er här och vår "Lilla J" var överlycklig över att få ha sin kompis här över natten också!!
Jag hann inte svara på sms:et något mer för vi fick besök så mobilen åkte undan ett par timmar! Jag var ute på soldäcket och tittade på när alla barnen badade och plaskade runt innan middagen - sen badade de efter middagen också!!
Det ska bli skönt när allt blir klart med pooldäcket, mellandäcket, och soldäcket (men nu är det ju inte såååå långt kvar i alla fall). Varmt välkomna tillbaka HELA familjen!
Kram <3<3<3
Cina: Du får gärna komma hit och bada om du vill! Idag har det badats för fullt i den :-)
Ni är varmt välkomna du och Håkan! Kram

 
lillis

lillis

28 juli 2012 06:27

Håller med din svärmor kanske är det dax att du tar det lugnt.
Vad skönt att få komma till paradiset och bara vara
Ha det gott
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sari Olsson - 8 december 2012 00:17


Ja ni då har fredagen just passerat och det har hunnit bli lördag..Förstå att det är jul om lite drygt 2 veckor... Det går fort i vilda western.. Hela denna hösten har gått så fort!! Veckan som har varit har bestått i julmusik!!! Vi har 2 komman...

Av Sari Olsson - 16 november 2012 14:47

Jösses det går så otroligt fort! Veckorna bara swischar iväg och vips är det jul igen! Jag tycker ju om den, lite mys med tända stjärnor i fönstrena,gran och lite tomtar här och där till mannens förtret. I år vet jag inte hur vi ska göra då vi kommer...

Av Sari Olsson - 14 november 2012 23:08


Ja nu så är även denna dag till ända..Igår var vi och grattade min underbara syster som fyllde år!!Natten var väl så där med en liten kille som sov oroligt. Nåväl han sover mellan varven...;-)Idag har jag inte gjort så jättemycket men tvättat, lagat ...

Av Sari Olsson - 12 november 2012 10:15

Denna måndag började nästan som förra måndagen.. Förra veckan jobbade Patrik mellan 06-15 och då går vi ju inte upp tillsammans. Jag hade ställt klockan på 06.30 för vi behöver rätt lång tid på morgonen. Jag vaknade av att de surrade under min h...

Av Sari Olsson - 11 november 2012 19:49

Dåså då har ännu en vecka nått sitt slut. Just nu sitter jag i ett tyst ( eller småsnarkande barn) mörkt vardagsrum och plitar ner några rader från telefonen. Idag är det ju Fars dag och här hemma firar vi inte som många andra kanske gör men San...

Skapa flashcards