fam-olsson

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Sari Olsson - 29 juli 2012 23:24

Jösses vad tiden går fort när man har roligt.
Idag så åkte vi ner till det nya lek och buslandet som öppnade i juni i centrala Västerås. S lekte av sig och åkte lite karuseller, F lekte också lite grann i bollhavet och kröp genom en tunnel...efter detta så åkte vi till farmor och farfar och fikade och sen vidare hem.
S hade bestämt kvällsmat : grillade varma mackor. Det funkade kanonbra!!
Lägger ut lite bilder som avslut på denna söndagkväll..

Av Sari Olsson - 29 juli 2012 00:26

Ja idag har det varit en bra dag! Sov väl så där pga av en knölig kille som inte kunde sova. Ja när man sover i lopplådan är det ju lätt att det blir varmt..
Hur som helst så åkte vi in till Eskilstuna och handlade på Rusta och Willys. Vi skulle få besök av min brors yngsta dotter och hennes bror med kärbo och barnen. Ja då inkluderar jag 2 hundar oxå. De kom vid 13- tiden och lite kaffe på det..sen grillade vi korv till lunch. Jag hade bakat en sockerkaka oxå till kaffet.
JAa jag har tagit mitt första dopp för i år!! 22 grader!!!


Carina och Håkan kom ut till oss för vi skulle grilla och äta tillsammans...PANG!! En åskknall och ösregn...:(
Och en skur till kom det lagom till Patrik skulle grilla, men som han är så stog han och grillade under ett paraply....
Vi bestämde oss sen för att åka hem igen så nu e vi tillbaka...;-)


Måste bara säga TACK ALLA för att ni gjorde vår dag...;-)

Ovido - Quiz & Flashcards