fam-olsson

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Sari Olsson - 14 november 2012 23:08

Ja nu så är även denna dag till ända..
Igår var vi och grattade min underbara syster som fyllde år!!
Natten var väl så där med en liten kille som sov oroligt. Nåväl han sover mellan varven...;-)
Idag har jag inte gjort så jättemycket men tvättat, lagat mat.
Har varit och hälsat på en god vän som inte mår så bra. Kändes bra att få åka dit och hälsa på, prata lite trots att hon inte var så pigg. Hoppas verkligen på snar förbättring!! Mina tankar finns hos dig och de dina!!
Kvällen avslutades med ett fantastiskt körrep med min kör VVC !!
Vi ska ha julkonsert den 14/12 och den är slutsåld!! Vilket vi inte trodde riktigt... Men så skoj!!!
Denna kväll kommer nog bli helt underbar,fantastisk!!!


Med dessa ord säger jag god natt och på återskrivande!!

Skapa flashcards