fam-olsson

Alla inlägg under september 2012

Av Sari Olsson - 25 september 2012 23:25

Ja då är jag tillbaka...

sen jag skrev sist så har det ju hänt lite grann. Vi har haft 1 -års kalas och det ska jag visa bilder från när jag får fram mina bilder. Våra laptops är inte med längre så min ska jag nog lämna till nån som kanske använder sig av nåt som reservdelar eller så är det väl bara att kasta. Måste få tag på nån som kan ta och få fram alla bilder och lägga de på USB-minne...sen kan man göra vad som helst med datorn...Nån som känner nån som kan??


Carina har ju oxå fyllt år och vi anordnade så hon fick en bra dag! Vi fixade inbjudningar och maten och hon är nöjd med sin 60-årsdag.


I lördags så hade vi Kulturnatta här i Västerås och som vanligt så sjöng jag i 2 omgångar i Centrumkyrkan. Varje kör har 30-40 minuters program då det är som en körstafett och det startade en ny kör varje hel timme.

Jag sjunger ju i två gospelkörer en som heter JASPER och en som heter VENI VIDI CANTI..den sistnämnda spelade allra sist på Kulturnatta och vi började kl.23 och när vi sjungit klart så kollade vi på klockan,Jösses hon var 00.15 ungefär...

Det var ös och feeling vill jag lova. Jag har haft en period ett tag där jag har känt att sången inte ger mig nånting längre ( då har / är det mitt andningshål)..men efter i lördags känns det bättre igen. Jag vet att OM jag skulle ta ett uppehåll skulle jag bli rastlös....

Ni ska få se några klipp sen från i lördags...  


Kommande helg ska jag,Patrik ,syrran och hennes man åka till Ullared. Det ser vi fram emot väldigt mycket!

Nej nu ska jag ta och lägga mig så jag får upp fröken i morgon bitti igen...=)


Tack och hej!!

Av Sari Olsson - 12 september 2012 12:19

... Vad tiden går!


För det första vill jag säga G R Ā T T I S CARINA!!


Just nu sitter jag hos min syster och dricker kaffe och passar då på att blogga lite.


Nu är S inne på 3:e veckan i förskoleklass och hon är så glad att få gå varje dag.. Ja jag vet att det kommer att ändras så småningom.


Jag har fått beviljat 6 månader tjänstledighet till alltså så ska jag vara hemma till 25 maj 2013. Då får vi hoppas att Lilleman får plats på det dagis vi vill ha oxå.


Ha en bra dag!!

Av Sari Olsson - 5 september 2012 20:36

Så idag har jag bakat lite grann..iaf kolasnittar och igår gjorde jag chokladmuffins (som tog slut idag), så gjorde jagÄven kokostoppar med lite mintchoklad i.Ja det är ju kalas först nu i helgen för svärmor som fyller. Jag och Patrik ska fixa maten till festen Och det får bli hennes present ( hon vet om den presenten)...;-)Nästa helg har vi kalas i dagarna 2 för "F" som fyller 1år!!Hur det går återkommer jag med nästa vecka..;-)Nu ska jag nog göra i ordning här lite för i morgon tidigt åker vi,jag,Bertil och min syster till sundet och städar undan sommaren.Det är dags att göra vinter i vårat paradis...;-)Jag säger TACK!! Redan nu till Tiina & Bertil!!Over & out!!

Skapa flashcards