fam-olsson

Direktlänk till inlägg 11 november 2012

Helg igen!

Av Sari Olsson - 11 november 2012 19:49

Dåså då har ännu en vecka nått sitt slut. Just nu sitter jag i ett tyst ( eller småsnarkande barn) mörkt vardagsrum och plitar ner några rader från telefonen.


Idag är det ju Fars dag och här hemma firar vi inte som många andra kanske gör men Sanna ville ändå ge nånting..så hon gjorde ett kort och fick ge en liten symbolisk present. Hons kulle nämligen ha givit honom frukost på sängen men han var uppe tidigt och hon vaknade sent. Sätter in ett foto nedan.


Idag började hon på scouterna och var ju jättepirrig för det så klart. Men det gick bra tycker jag. Bild kommer nedan..


Hoppas Ni har haft en bra vecka/helg!!

 
 
Cina

Cina

12 november 2012 08:19

Fin teckning hon gjort.
Scouterna tror jag blir roligt för Sanna då hon gillar att ströva omkring i skog o mark och kolla på insekter, blommor och löv m.m
Kanske inte så roligt att ligga ute i vindskydd men hon fixar nog det oxå längre fram.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sari Olsson - 8 december 2012 00:17


Ja ni då har fredagen just passerat och det har hunnit bli lördag..Förstå att det är jul om lite drygt 2 veckor... Det går fort i vilda western.. Hela denna hösten har gått så fort!! Veckan som har varit har bestått i julmusik!!! Vi har 2 komman...

Av Sari Olsson - 16 november 2012 14:47

Jösses det går så otroligt fort! Veckorna bara swischar iväg och vips är det jul igen! Jag tycker ju om den, lite mys med tända stjärnor i fönstrena,gran och lite tomtar här och där till mannens förtret. I år vet jag inte hur vi ska göra då vi kommer...

Av Sari Olsson - 14 november 2012 23:08


Ja nu så är även denna dag till ända..Igår var vi och grattade min underbara syster som fyllde år!!Natten var väl så där med en liten kille som sov oroligt. Nåväl han sover mellan varven...;-)Idag har jag inte gjort så jättemycket men tvättat, lagat ...

Av Sari Olsson - 12 november 2012 10:15

Denna måndag började nästan som förra måndagen.. Förra veckan jobbade Patrik mellan 06-15 och då går vi ju inte upp tillsammans. Jag hade ställt klockan på 06.30 för vi behöver rätt lång tid på morgonen. Jag vaknade av att de surrade under min h...

Av Sari Olsson - 6 november 2012 22:54

Idag blir det ett sent inlägg om inte nåt särskilt faktiskt. Vi har haft en bra helg med lite smått och gott. Jag skulle ha sjungit på en mässa i Korsets kapell tillsammans med min kör VVC men förkylning och en röst som inte bar gjorde att jag s...

Skapa flashcards