fam-olsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sari Olsson - 26 oktober 2012 21:06

Ja då var det fredag igen. Idag så har vi haft möte och umgänge och efter mötet så åkte Patrik iväg med jobbet på kickoff, kryssning. Mötet gick bra , tror jag. Det får jag veta mer om nästa vecka.

Jag hämtade S's storasyster ikväll och hon ska stanna till på onsdag. Ja det är ju höstlov nästa vecka. Så nu ikväll har vi pysslat ja inget märkvärdigt dock. Vi har gjort en pumpalykta.
Innan maten så var tjejerna så hemlighetsfulla och vips så kom det ut en häxa och en vampyr från S's rum.

Ja det var lite om denna fredag!
Tjo och Tjim!

Av Sari Olsson - 15 oktober 2012 20:32

Ja det är det minsta man kan säga. Och värre ska det visst bli sägs det....=(


Jag har funderat en del på detta med bloggandet ska jag fortsätta eller ej?! Har ändå kommit fram till att fortsätta. Det är ju skönt att få skriva av sig när man har funderingar,är frustrerad eller bara vill berätta något för rymden. Jag kan ju begränsa vilka som får läsa det jag skriver och det kommer jag verkligen att begränsa!!


Vi har haft lite sjukstuga här hemma och jag hoppas att det snart vänder...Hösten är nog en sån årstid!


Jag sitter och kollar på "Pengarna på bordet" och jösses...Man blir nog bra stressad när man står där uppe...


Nu ska jag ta och kolla lite på TV och slappa när barnen har somnat. Jag ska i ett annat inlägg berätta nåt som är lite skoj,,,,=) För oss ialla fall!!


Kram på er

Skapa flashcards