fam-olsson

Direktlänk till inlägg 8 december 2012

Har man inte att göra så skaffar man sig...

Av Sari Olsson - 8 december 2012 00:17

Ja ni då har fredagen just passerat och det har hunnit bli lördag..
Förstå att det är jul om lite drygt 2 veckor... Det går fort i vilda western.. Hela denna hösten har gått så fort!!


Veckan som har varit har bestått i julmusik!!! Vi har 2 kommande julkonserter som jag måste öva till.. Det ska bli så himla kul med båda konserterna.
Och om vi fortsätter prata musik så ska jag sjunga på ett dop i morgon, lite nervös är jag. Fånig som få men jag blir det då jag aldrig har blivit kompad av personen som är musiker i morgon.
Nåja det går bra så klart!!


Idag fick jag sms av min kära man som löd: om du inte har nåt för dig så kan du börja plocka ur F's rum jag tänkte att vi ska byta rum.
Joråsåatt.... Med det innebär det att 3!!! Rum skulle möbleras om. Jag resultatet blev bra till slut. Vi började vid 17- tiden och när klockan var 22.30 satte vi oss i soffan och tog en varsin kopp kaffe. Patriks syster var med och hjälpte till. Tack!!
Jag kan visa en bild på F's lekrum och de andra rummen kommer det bild på senare.


Vad säger vi om denna vinter?
Ja för mig får det gärna vara så här, snöa lite så man kan gå ut med barnen i pulkabacken.
Vad tycker ni?


På återskrivande

 
 
Ingen bild

Karin

8 december 2012 19:38

Ser väl fint ut;)Va roligt att möblera om...det är ju som att flytta till nytt.Men det är klart det kan kännas lite stressande att få allt färdigt.Men ni verkar ha ett riktigt flyt på det hela!Ha det bra/kram Karin

 
ansepanse

ansepanse

13 december 2012 18:57

låter jobbigt att möblera om i tre rum samtidigt
kramar

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sari Olsson - 16 november 2012 14:47

Jösses det går så otroligt fort! Veckorna bara swischar iväg och vips är det jul igen! Jag tycker ju om den, lite mys med tända stjärnor i fönstrena,gran och lite tomtar här och där till mannens förtret. I år vet jag inte hur vi ska göra då vi kommer...

Av Sari Olsson - 14 november 2012 23:08


Ja nu så är även denna dag till ända..Igår var vi och grattade min underbara syster som fyllde år!!Natten var väl så där med en liten kille som sov oroligt. Nåväl han sover mellan varven...;-)Idag har jag inte gjort så jättemycket men tvättat, lagat ...

Av Sari Olsson - 12 november 2012 10:15

Denna måndag började nästan som förra måndagen.. Förra veckan jobbade Patrik mellan 06-15 och då går vi ju inte upp tillsammans. Jag hade ställt klockan på 06.30 för vi behöver rätt lång tid på morgonen. Jag vaknade av att de surrade under min h...

Av Sari Olsson - 11 november 2012 19:49

Dåså då har ännu en vecka nått sitt slut. Just nu sitter jag i ett tyst ( eller småsnarkande barn) mörkt vardagsrum och plitar ner några rader från telefonen. Idag är det ju Fars dag och här hemma firar vi inte som många andra kanske gör men San...

Av Sari Olsson - 6 november 2012 22:54

Idag blir det ett sent inlägg om inte nåt särskilt faktiskt. Vi har haft en bra helg med lite smått och gott. Jag skulle ha sjungit på en mässa i Korsets kapell tillsammans med min kör VVC men förkylning och en röst som inte bar gjorde att jag s...

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Arkiv

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Väder i Västerås

Vädret Västerås

RSS


Skapa flashcards