fam-olsson

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2012

Fredagsmys..

Av Sari Olsson - 26 oktober 2012 21:06

Ja då var det fredag igen. Idag så har vi haft möte och umgänge och efter mötet så åkte Patrik iväg med jobbet på kickoff, kryssning. Mötet gick bra , tror jag. Det får jag veta mer om nästa vecka.

Jag hämtade S's storasyster ikväll och hon ska stanna till på onsdag. Ja det är ju höstlov nästa vecka. Så nu ikväll har vi pysslat ja inget märkvärdigt dock. Vi har gjort en pumpalykta.
Innan maten så var tjejerna så hemlighetsfulla och vips så kom det ut en häxa och en vampyr från S's rum.

Ja det var lite om denna fredag!
Tjo och Tjim!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sari Olsson - 8 december 2012 00:17


Ja ni då har fredagen just passerat och det har hunnit bli lördag..Förstå att det är jul om lite drygt 2 veckor... Det går fort i vilda western.. Hela denna hösten har gått så fort!! Veckan som har varit har bestått i julmusik!!! Vi har 2 komman...

Av Sari Olsson - 16 november 2012 14:47

Jösses det går så otroligt fort! Veckorna bara swischar iväg och vips är det jul igen! Jag tycker ju om den, lite mys med tända stjärnor i fönstrena,gran och lite tomtar här och där till mannens förtret. I år vet jag inte hur vi ska göra då vi kommer...

Av Sari Olsson - 14 november 2012 23:08


Ja nu så är även denna dag till ända..Igår var vi och grattade min underbara syster som fyllde år!!Natten var väl så där med en liten kille som sov oroligt. Nåväl han sover mellan varven...;-)Idag har jag inte gjort så jättemycket men tvättat, lagat ...

Av Sari Olsson - 12 november 2012 10:15

Denna måndag började nästan som förra måndagen.. Förra veckan jobbade Patrik mellan 06-15 och då går vi ju inte upp tillsammans. Jag hade ställt klockan på 06.30 för vi behöver rätt lång tid på morgonen. Jag vaknade av att de surrade under min h...

Av Sari Olsson - 11 november 2012 19:49

Dåså då har ännu en vecka nått sitt slut. Just nu sitter jag i ett tyst ( eller småsnarkande barn) mörkt vardagsrum och plitar ner några rader från telefonen. Idag är det ju Fars dag och här hemma firar vi inte som många andra kanske gör men San...

Skapa flashcards